Meest gestelde vragen over MyAFAS
Hoe log ik in op MyAFAS? (desktopversie)
Wat kun je doen als je niet kunt inloggen?

Ben je leidinggevende of indirecte medewerker: neem contact op met jouw key-user.

Ben je schoonmaker, glazenwasser of teamcoach bij Vebego Cleaning Services en heb je geen welkomst- e-mail voor MyAFAS ontvangen op je privé e-mailadres?

Als je geen welkomst e-mail voor MyAFAS ontvangt, dan is jouw privé e-mailadres bij ons niet bekend of we hebben een verkeerd privé e-mailadres van jou geregistreerd staan in MyAFAS. Neem contact op met je leidinggevende en check bij hem/haar of je privé e-mailadres in MyAFAS klopt. Klopt je privé e-mailadres niet? Geef dan het juiste privé e-mailadres door aan je leidinggevende. Je leidinggevende informeert zijn key user, zodat het e-mailadres aangepast wordt en de uitnodigingsmail voor MyAFAS opnieuw naar jou verstuurd kan worden.


Deel instructie via WhatsApp

Geen login mail ontvangen op zakelijk emailadres (alle indirecte medewerkers en alle medewerkers van Vebego Zorgservice en Joint Ventures)

Als je de welkomst-mail niet ontvangen hebt op je zakelijke e-mailadres, neem dan contact op met je leidinggevende. Hij informeert zijn key user, zodat de uitnodigingsmail voor MyAFAS opnieuw naar jou verstuurd kan worden.

Frequently Asked Questions about MyAFAS
How do I log in to MyAFAS? (desktop version)
What can you do if you can't log in?

If you are an direct employee: contact your manager.

If you are an indirect employee or a manager: contact your key user.

Are you a cleaner, window cleaner or team coach at Vebego Cleaning Services and have you not received a welcome e-mail for MyAFAS at your private e-mail address?

If you have not received a welcome e-mail for MyAFAS, your private e-mail address is not known to us or we have registered the wrong private e-mail address for you in MyAFAS. Contact your manager and check with him/her whether your private e-mail address in MyAFAS is correct. Is your private e-mail address incorrect? Then give the correct private e-mail address to your manager. Your manager will inform his key user, so that the invitation e-mail for MyAFAS can be sent to you again.

Are you an indirect employee of Vebego Cleaning Services, Alpheios or VSE or are you an employee of Hago Zorg and have you not received a welcome e-mail for MyAFAS at your business e-mail address?

If you have not received the welcome e-mail at your business e-mail address, please contact your manager. He will inform his key user so that the invitation e-mail for MyAFAS can be sent to you again.