Lees hiervoor de instructiekaart Aanmaken AFAS account i.c.m. inloggen eerste keer, óf inloggen MyAFAS op computer of laptop.
Ben je leidinggevende of indirecte medewerker: neem contact op met jouw key-user.
Als je geen welkomst e-mail voor MyAFAS ontvangt, dan is jouw privé e-mailadres bij ons niet bekend of we hebben een verkeerd privé e-mailadres van jou geregistreerd staan in MyAFAS. Neem contact op met je leidinggevende en check bij hem/haar of je privé e-mailadres in MyAFAS klopt. Klopt je privé e-mailadres niet? Geef dan het juiste privé e-mailadres door aan je leidinggevende. Je leidinggevende informeert zijn key user, zodat het e-mailadres aangepast wordt en de uitnodigingsmail voor MyAFAS opnieuw naar jou verstuurd kan worden.
Als je de welkomst-mail niet ontvangen hebt op je zakelijke e-mailadres, neem dan contact op met je leidinggevende. Hij informeert zijn key user, zodat de uitnodigingsmail voor MyAFAS opnieuw naar jou verstuurd kan worden.
Read the instruction card 'Create AFAS account and log in for the first time or the instruction card Logging on to MyAFAS on a computer/laptop.
If you are an direct employee: contact your manager.
If you are an indirect employee or a manager: contact your key user.
If you have not received a welcome e-mail for MyAFAS, your private e-mail address is not known to us or we have registered the wrong private e-mail address for you in MyAFAS. Contact your manager and check with him/her whether your private e-mail address in MyAFAS is correct. Is your private e-mail address incorrect? Then give the correct private e-mail address to your manager. Your manager will inform his key user, so that the invitation e-mail for MyAFAS can be sent to you again.
If you have not received the welcome e-mail at your business e-mail address, please contact your manager. He will inform his key user so that the invitation e-mail for MyAFAS can be sent to you again.